Lite info :)

16 dec

jag är i skolan som vanligt, ganska chill dag.

17 dec:

jag är i skolan, jag och mamma drar eventuellt in till Tessie på eftermiddagen.

18 dec:

inget speciellt

19 dec:

drar kanske till stan or nånting för att köpa lite julklappar

20 dec:

vet inte om jag är hos mamma eller pappa, men det är julavslutning och jag packar lite till fjällen.

21 dec:

TAGGA FJÄLLEN STENHÅRT!

22 dec:
jag och syrran och brodern sticker till fjällen

23 dec:

skidor, skidor, skidor! taggar julafton dagen efter.

24 dec:

julafton och vi åker skidor, firar jul och har världens bästa dag.

 

antagligen dyker det upp andra saker jag ska göra som jag inte vet på förhand, kommer kunna blogga en del med inte från 22 framåt.

Kommentera

